فروشگاه لیام در نظر دارد برای کاربرانی که بیش از 20 خرید داشتند یک وبینار کاملا رایگان برگذار کند

فروشگاه لیام در نظر دارد برای کاربرانی که بیش از 20 خرید داشتند یک وبینار کاملا رایگان برگذار کند

رایگان یاد بگیر!

تماس با ما

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با دنور ، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

دفتر مرکزی:

استان تهران – شهر تهران – خیابان گاندی جنوبی – نبش خیابان ۲۱ – پلاک ۲۸

مرکز امور مشتریان:

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش سیمای ایران، مرکز خرید پلاتین، طبقه اول، پلاک ۱۰۷ (شنبه تا ۵ شنبه ۱۰ الی ۲۱ ، به جز ایام تعطیل رسمی)
برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش دنور از طریق پست، تنها به صندوق پستی ۳۴۶۹-۱۵۸۷۵ ارسال نمایید لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دنور جداً، خودداری کنید

ایمیل سازمانی دنور :info@denver.com توجه داشته باشید که 300061930000 ، 100061930000 و 98300061930007 تنها شماره‌هایی است که دنور از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دنور ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دنور است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@denver.com اطلاع دهید.
همچنین 300061930000 و 100061930000، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه دنور را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • امتیاز
  • قیمت
  • مشخصات
  • ویژگی ها
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه